dinsdag, oktober 28, 2008

ochtendgymnastiek

Vanochtend speciaal vroeg opgestaan om een "ochtendloop" op nuchtere maag te doen. Na zondag had ik me voorgenomen om dit vanaf nu te beginnen doen. Bon, ff m'n kop onder de douche gehouden (haar was blijkbaar ontploft vannacht en 'k zag er ni uit), sportkleren aan en naar beneden. Toen ik aan de "gym" aankwam, werd snel duidelijk dat ik niet de enige met dit ongelooflijke idee was :-S
In één van de kleinste fitnesszalen waar ik al geweest ben, stonden nl. slechts twee "threadmills" en twee "crosstrainers" (en een bank met gewichten). Van die 4 toestellen, waren er 3 bezet. 'k Heb dan maar besloten om te "cross trainen" ipv te lopen. Na een dikke twintig minuten kwamen de "threadmills" plots vrij, dus nog ff doorgedaan tot 25 minuten en vervolgens 10 minuutjes gelopen. Meer kon niet, want 'k moest een zéér dringende pitstop gaan maken (en na de buikperikelen van gisteren, nam ik liever geen risico's).
Na de douche (voorafgegaan door die pitstop uiteraard), voelde ik me herboren! Wow, ni te doen, ineens "wakker". 'k Kan het echt iedereen aanraden om eens te proberen. Nu, 15u in de namiddag, krijg ik wel een m'n klopke. Maar 'k heb dan ook vanochtend en vanmiddag niet zoveel gegeten. Bon, tijd voor een koffieke dus ;-)

Geen opmerkingen: