donderdag, januari 15, 2009

breakfast with the president...

Vanochtend opgestaan met een beetje pijn in de beentjes. Gisteren nog eens een fitnesssessieke van een uur gehad. Eén van de VP's van de klant was er ook trouwens. Anyways, na een deugddoend doucheke, een aankleedbeurt (uiteraard) en het openen van m'n raam, ben ik richting (ontbijt)restaurant getrokken. 't Zat er stampvol in tegenstelling tot eergisteren. Enfin, nadat ik m'n twee toastjes uit de toaster had gehaald, ging ik op zoek naar een plaatske. 'k Zag plots een tafeltje voor 2 personen dat vrij was. Snel er naar toe en wie bleek er naast mij te zitten??? Yup, "the president"!!! Niet die van de VS, maar wel die van de klant waar ik voor werk. We hebben een interessant gesprekske gehad... en français, wat niet evident is als ik net wakker ben.

Geen opmerkingen: