dinsdag, januari 27, 2009

't is weer voorbij

Maandagen... ze kunnen soms fameus "zuigen". Vandaag was er weer zo ene. M'n scheduler al direkt mogen aanpassen aan "onvoorziene omstandigheden". Er zijn weer een paar auditors en die willen de situatie van vandaag vergelijken met de situatie van eind oktober. Waarom ze daar opnieuw "customer statements" voor moeten afdrukken, beats me?! Enfin, 't is gebeurd en momenteel is het héél flexibel (maar spijtig genoeg voor de collega's in België nog niet generisch). Bovendien bleek de "simpele" berekening die men mij vorige week (op papier trouwens) had gegeven eigenlijk niet juist te zijn. D'uh, da wist ik op voorhand, daarom dat ik gevraagd om hun "easy requirement" op papier te zetten! Soit, da heb ik dus ook kunnen herbekijken én veranderen. Toen begonnen de problemen pas... met één van de transporten was iets misgelopen. Soit, 'k kon geen gegevens meer opladen en heb dan maar ff in het testsysteem gedebugt Enfin, de oorzaak is gevonden en 'k heb 't spel opgelost. Dan kwam er een nieuwe "vrij simpele" opdracht... damn, 'k heb er anderhalf uur m'n kopke op gebroken en dan rond kwart na 19 vond ik het genoeg en ben ik naar m'n hotelkamerke getrokken. Morgen wordt "challenging", dus hopelijk heb ik een goeie nachtrust. Speaking of which, 'k ga er stillekes aan inkruipen, se. Slopel!

Geen opmerkingen: