vrijdag, januari 23, 2009

VOLK!!!

Vanmiddag heeft Abdul me afgezet aan de luchthaven. Gisterenavond had hij ons meegenomen naar een authentiek Pakistaans restaurant (van z'n schoonbroer of schoonzoon... details moet ik nog eens navragen). Toen we aankwamen, was het voorgerecht (lamskoteletjes) al klaar :-P
Daarna kwam er rijst, een soort van pannekoekbrood, groenten (kikkererwten & "lady fingers"), kip, droge worsten én... geit. Als nagerecht was er "hot tea" en een soort van rijstpap met stukjes pistachenoten. M'n buikske stond op springen toen we doorgingen :-)
Anyways, het inchecken gebeurde vrij vlot (was al preïngecheckt online), maar dan... nog nooit zoveel volk gezien voor de security check (allé, toch ni in Washington). Damn, 'k dacht dat al die mensen gisteren al naar huis waren gegaan!!! Enfin, 't werd spannend, maar toen ik op de "mobile lounge" (een soort van buske dat naar de gates rijdt) zat, dacht ik dat het nog goed zou komen... met de nadruk op dàcht. Toen ik uitstapte, waren ze al aan 't boarden ter hoogte van gate B76. En er stond ni veel volk meer in de rij??? Blijkbaar waren ze al aan "zone 7". Enfin, na 10 minuten (ze zijn daar traaaaagggg) was 't aan mij, maar m'n boarding pass werd geweigerd?! Daar stond ik proper. 'k Moest naar de "balie"... daar stonden mensen te pushen om op de cleared list te geraken (maw mensen die normaal zelfs ni op die vlucht horen te zitten). Plots roept er één van die "foorwijven" duidelijk geërgerd twee namen af, waarvan er één vaag op mijn naam geleek. Ik naar voor, en wat bleek? 'k Was geüpgrade naar plaats 5A (nice) én ze was aan 't zagen dat ze m'n naam al ettelijke keren heeft afgeroepen. Tja, als ge vast zit in Security én daarna in die frickin' mobile lounge, dan kan da gebeuren, hé t**t! Soit, 'k heb het bij "denken" gehouden en niks gezegd.
'k Heb naar The City of Ember gekeken... was ni echt "super", maar... tja wa moest ik anders doen? Ah ja, 'k heb Cabuske nog eens gesponsord en m'n ex-klant (die frisdranken bottelt).

Geen opmerkingen: