dinsdag, januari 27, 2009

het sneeuwt


Gisterenochtend had ik al een paar "verdwaalde" minisneeuwvlokjes zien vallen toen ik naar 't werk wandelde. Toen ik vanochtend m'n gordijnen opendeed, zag ik een wit tapijt(je)! En een goed half uur later, was het terug aan 't sneeuwen. Gelukkig gaan de automobilisten er hier iets beter mee om dan in Toronto twee jaar geleden. Wat ik daar gezien heb, tart de verbeelding. SUV's (vooral de grotere) vlammen je voorbij alsof er geen vuiltje aan de lucht (of beter op de baan) is, mensen veranderen "bruusk" van baanvak zonder eerst te kijken ('k heb zo een "bangelijk" accidentje gezien vlak voor m'n neus... letterlijk, 't schol misschien 10 cm of ze zaten op mij), etc... Nochtans, je zou denken dat die mensen "gewoon" zijn van onder dergelijke omstandigheden te rijden. Nope, not true!
Aanpassingske (29/01/09): de "avond"foto toegevoegd ;-)

2 opmerkingen:

Inge zei

Hier geen vlokjes te zien, maar het is toch wel terug kouder aan het worden. Zeg, weet jij al wat er hier de laatste dagen allemaal in België gebeurd is? Nee? Kijk dan maar eens naar de nieuwssites. Het zou zelfs voorpagina nieuws zijn tot bij jou!? Klopt dat?

Rafke Magic zei

da klopt spijtig genoeg... we zijn het land van kinderverkrachters en moordenaars... tof om je land zo te vertegenwoordigen :-S
('t is trouwens wss dezelfde dader als van die moeder van je collega)