Herinneren jullie je deze post nog? Vandaag was het zover... for real in produktie! Als gevolg van een (support stack) upgrade, was m'n programma nog niet eerder tot in het produktief systeem geraakt. En ondanks 't feit dat we serieuze Portal problemen hebben sinds vorige week (en niemand heeft een clue wat mis is) én dat er geen correcte printerdefinitie is op dat systeem, zijn we er via een kleine work around (broadcasting to email) in geslaagd om in één keer voor een lijst van ongeveer 400 klanten een "customer statement" te genereren. Sarah haar Inbox zat wel boesjevol op een paar minuten :-D
Maar, ze was in de wolken en daarmee was m'n laatste "probleem" van de week van de baan! Eerder op de dag was het "langverwachte" sales report opgeleverd (via COPA, dat ik trouwens in ECC zelf heb opgezet... yes, 'k leer serieus bij) en tussendoor heb ik nog wat opzoekwerk in tabellen gedaan (om een scheve situatie mee te helpen recht trekken).
't Doet deugd om dingen tot een goed einde te brengen én daarvoor bedankt worden met een simpele glimlach, een vreugdekreet of een dankjewel.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten