donderdag, januari 08, 2009

moe

Vanochtend om 5u opgestaan, snel gedouched en vertrokken richting Hartsfield Jackson (Atlanta's voornaamste luchthaven). Na 't inchecken en de security check, bij Seattle's Best Coffee een koffietje en een fat-free cranberry orange muffin gekocht. Na het verorberen van de muffin en een paar slokken van de koffie (die was té warm om in één keer uit te drinken), begaf ik me naar gate B11 (tiens, dezelfde als gisteren in Zaventem). Ah ja, ook nu was ik geüpgrade naar 1st class. Goed bezig, 2 vluchten en 2 keer eerste klasse. 't Laatste half uur hadden we ook met serieus wat turbulentie af te rekenen zodat ik licht misselijk aankwam in Washington Dulles Airport. Enfin, m'n bagage was er vrij snel, dus ineens richting taxi's gesnelwandeld en rond half 10 was ik op kantoor.
Wat me eigenlijk het meest opvalt sinds m'n terugkeer in de US is hoe vriendelijk de mensen hier wel zijn. En nee, 't is niet de "nepvriendelijkheid" die de Amerikanen zoveel toegewezen worden, maar oprechte vriendelijkheid. Zelfs bij "slecht" weer (ook hier in Washington regent het pijpestelen).
Soit, de werkdag verliep rustig, behalve tegen de avond toe. Maar, dat ben ik al gewoon. Enfin, mijn ding was tamelijk snel gedaan zodat ik tegen 19u ingecheckt was in 't hotel. Als "dinner" heb ik een Royco Puree'Minute (Carottes & Crispy Bacon) geprobeerd (er waren immers geen slaatjes meer te verkrijgen in 't hotel). Awel, 't viel goed mee.
Nu is 't tijd voor een kleine tv-pauze en dan opnieuw vroeg gaan slapen ;-)

Geen opmerkingen: