maandag, januari 12, 2009

Jack is back!

Net een "luilekker" weekend achter de rug en een rustige, maar snelle vlucht vanuit Atlanta achter de rug. 'k Heb maar een halve P-magazine kunnen uitlezen! Vanmiddag heb ik "the gym" nog eens betreden. 't Was al effe geleden en uiteraard was ik alweer "out of shape". Gewichtsgewijs viel het allemaal nog goed mee. Anyways, de loopband heb ik een kwartiertje getrotseerd, evenals de crosstrainer en afgesloten met 5 minuutjes "losfietsen". Volgende sessie is voor dinsdag.
Vanavond is 24 terug begonnen in the US of A. Yes, Jack is back! En hoe, vanavond 2 uren en morgen nog eens 2. 'k Was te laat om 't begin te zien, dus zal 't voor van 't weekend zijn (DVR). Dinsdag begint Fringe ook terug als ik me ni vergis.
'k Ga hier nog ff zappen en dan waarschijnlijk één van m'n twee bedden (yes, een grote kamer deze keer) inkruipen.

2 opmerkingen:

Rik zei

Ge zoudt uw goals voor het nieuwe jaar eens moeten opgeven...

Rafke Magic zei

goeike... zal ik m'n kopke eens over breken deze week ;-)