dinsdag, januari 17, 2006

dekt de vlag de lading?

Hmmm... aan de hand van de titel van mijn blog, zou men kunnen aannemen dat ik hier 't één en ander zou neerpennen over mijn "ervaringen" als consultant. 'k Moet zeggen dat dit initieel inderdaad de bedoeling was... MAAR... gezien sommige van mijn persoonlijke meningen wel eens verkeerdelijk zouden opgevat kunnen worden en onterecht gelinkt worden aan mijn werkgevers en/of klanten, zou dit wel eens tot "ambetante" situaties kunnen leiden.
Dus bij deze, mocht er ooit een topic verschijnen, dan is dit louter mijn eigen mening, onafhankelijk van mijn werkgever en/of klant.

En voor diegenen die denken dat ik een hele dag niets te doen heb... awel, ge moogt er eens een dagske komen naastzitten van mijn part. Ik werk soms zo snel, dat de systemen waarop ik werk (SAP BW en SAP CRM) niet kunnen volgen :-)
Momenteel ben ik alweer eens aan 't wachten op een jobke dat aan 't draaien is op één van de servers. Enkele ex-collega's hadden trouwens vroeger ook die commentaar... één is er al op teruggekomen. Hij houdt zich sinds kort immers ook bezig met BW en "plots" begrijpt hij waarom dit soms samengaat met "wachttijden" en op andere tijdstippen met serieuze stress. Stress... 'k dacht tot vorig jaar maart/april da'k daar tegen bestand was. Verkeerd gedacht!
Maar da's voer voor nen andere post... ooit.

2 opmerkingen:

David aka Letman zei

yup, PC1 begint te lopen gelijk een oud vrouwke...

Anoniem zei

Multitasken is natuurlijk maar aan weinigen gegeven...