vrijdag, januari 20, 2006

a good day :-)

Yes!!! Vandaag nen hoop problemen van mijn lijstje kunnen schrappen... eindelijk! Ook een "testje" gedaan mbt dat "probleem"toolke van gisteren... works just fine :-)
I'm a happy camper again!!!
Vandaag zullen jullie geen trainingsverslag vinden... tenzij vanavond laat pas. Inderdaad, vanmiddag ben ik niet gaan fitnessen. Begrijp me niet verkeerd. 't Is louter een "praktische" zaak. David moest vandaag 80 minuten lopen en is zodoende zodus nogal vroeg afgezakt naar de fitness zaal (ik lag waarschijnlijk nog te ronken toen). Seb zou pas vanavond na 't werk zijn loopprogramma afwerken, dus 'k dacht bij mezelf: "Rafke, dan kunde oek beter pas vandenavond gon, hé... dan zedde ni alliejn!". Maw, 'k ga pas tegen een uur of half vijf mijn oefeningskes afwerken.
oh ja, vanavond heb ik nen date... ben eens benieuwd ;-) En morgenavond waarschijnlijk nog eens een sortieke met de Witte en de Cabus. Hopelijk is één van de heren bereid om bob (of één van hun lieven bereid om bobette) te spelen, want 'k heb zin om nog eens wat gerstennat tot mij te nemen!

Geen opmerkingen: