donderdag, januari 12, 2006

feestje vanavond

Lap, vanmiddag stonden er frieten op 't menu (met gehaktballetjes in tomatensaus)... ni zo goed voor de lijn dus. Enfin, 'k ga me ni bezig houden met diëten (da heeft toch geen zin). Enkel wel opletten wat ik eet. Dus als er vanavond na/tijdens de meeting gegeten gaat worden, dan zal het een slaatje worden vrees ik.

Anyway, vanavond is 't feest in de Copa. De Steven vertrekt morgen immers voor 3 maanden naar Val Morel (de gelukzak) alwaar hij... luister goe (beter: lees goe) "party animator" (de juisten term ben ik vergeten, maar 't komt er dus op neer dat hij 's avonds de feestjes in gang moet trekken... good busy, Steven) gaat spelen?! Dus vandaag is er een klein (voor mij toch, want ik ben bob voor de Witte... die vorige keer voor mij bob heeft gespeeld) feestje in de Copa.
Zaterdag waren we daar ook al... onder andere, want we waren eerst naar ons stamkroeg geweest (ook al voor de Steven zijn afscheid) en daarna nog ff naar de Vosmolen voor de Stefan zijne verjaardag. Maar de Copa, da's toch iets speciaals zenne... en schoon vrouwen :-P

Maar daarover een volgende keer meer ;-)

1 opmerking:

David aka Letman zei

Tja Rafke, ik heb ondertussen al een 2de keer gezondigd vandaag vrees ik. Vanmiddag diezelfde ballekes met tomatensaus én frieten én mayo. Zonet: vidé met frietjes en mayo...
Moet ik ook niet te vaak meer doen denk ik.
Ach, dan weet ik weer waarom ik loop morgen zeker?