woensdag, januari 11, 2006

trainingsverslag

Vandaag was een trainingsdag. David en ikzelf hebben besloten om 3 maal per week te trainen: maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag. Ondertussen hebben 2 andere collega's ons vervoegd, nl. Sebastien en Nathalie.

Summary:
55 minuten (10' opwarming, 40' training, 5' cool down)
32 minuten binnen doelzone (121 - 158)
564kcal (40% vet)
max hartslag 164 (88%) - gemiddelde hartslag 141 (76%)

Van de rechterenkel geen last :-) Eind vorig jaar, 30 december om precies te zijn, heb ik me nog eens jonger voorgedaan dan ik in werkelijkheid ben. De "mannen van de voetbal" hadden een zaal afgehuurd om een zaalvoetbalwedstrijdje te spelen "onder vrienden". Uiteraard kon ik die uitnodiging niet weigeren. Al snel bleek het nut van mijn beslissing om terug te gaan fitnessen... conditie bleek compleet afwezig te zijn (en vorig jaar sjotte ik nog mee met die gasten). Ongeveer 10 minuten in de 2e helft gebeurde het dan... Magic Haenen dribbelde mij en in een poging om de bal te recupereren, bleef mijn rechtervoet staan terwijl mijn lichaam draaide. Ai... pijneke... serieus pijneke zelfs. De enkel begon onmiddellijk op te zwellen en 't was gedaan met voetballen :-S

1 opmerking:

Anoniem zei

tja, ik zie dat binnenkort mijn trainingsschema wel iets zwaarder gaat worden dan enkel trainen op ma, wo & vr...
We doen ons best!