vrijdag, januari 13, 2006

gezondigd of niet gezondigd... da's de vraag!

Gisterenavond een meetingske met o.a. Geert (zie eerste post). 't Was een vruchtbare vergadering, maar... 'k heb ook wa "extra" werk meegekregen (en 't is al zo druk). Anyway, 't is voor "de goede zaak" en 'k zal mij dan ook ten volle inzetten. Hoewel de omgeving "verleidelijk" was, heb ik het sober gehouden... een cappucinoke (met slagroom ipv opgestoomde melk spijtig genoeg) en ne platte water. De enige zonde waren een paar notjes (puur van de honger). 's Avonds thuis (redelijk laat, want eerst nog langs broer Bart gepasseerd en over 't werk geklapt) mij beperkt tot een soepke (broccoli met boursin... lekker).

Daarna party-time dus :-) In de Copa was ni veel volk (voor de lezers die ni weten waar de Copa is... 't is in Kontich op de baan naar Waarloos... in de buurt van de madammekes), maar wel een knappe blondine die (zoals in de vroege uurtjes vanmorgen uit een gesprekske met Yves en Steven) terug vrijgezellig blijkt te zijn (doeme toch... waarom zeggen ze da nu zo laat?).
Anyway, wij dus naar Café Local (in 't stad). Woehoe... daar was al wa meer volk (zelfs enkele profvoetballers... mannen die ik trouwens graag bezig zie op 't veld). Anyway, schoon volk in Local... maar toch ook een paar draken. 't Was wel plezant!

Vervolgens wilden "de mannen" nog een "durummeke" steken. 'k Ben meegegaan, MAAR... heb zelf niet gezondigd (en 't zag er nochtans lekker uit). Dan eindelijk naar huis. 'k Lag er om 4u in en om 8u er terug uit. Afgezien van lichte hoofdpijn (heb ik altijd last van als ik weinig geslapen heb), valt het nog goe mee... thank God for Nalu ;-)

Sebiet ff trainen, se. Da zal wel wa minder zijn, denk ik.

PS David... 2 keer frieten op enen dag???

1 opmerking:

David aka Letman zei

Ik ben dat gewoon 2x friet op één dag. No probs!