maandag, januari 23, 2006

't afgelopen weekend

Eerst nog een trainingsverslagske van vorige vrijdag:
40 minuten (35 in "zone")
433 kcal (40% vet)
hartslag: max 161 - gem 146

dus voor de week geeft dat: 3 trainingen, met een totaal van 2u 20 minuten en 1434 kcal verbrandt (oesje, da's anderhalve zak chips maar)

Anyway, vrijdagavond nen date gehad met een internetvriendin. Was plezant, met als gevolg dat we de tijd een beetje uit het oog verloren hadden en dus veel te laat gaan slapen ('k heb nogal veel slaap nodig). Zaterdagnamiddag langs de ouders gepasseerd. Ter gelegenheid van ons ma hare verjaardag, hadden ze ne wafelenbak georganiseerd. Pretty original én lekker!!! De 3 broers waren er en ook mijn 2 erfgenaampjes (Dries en Amelie, de kids van broer Bart). We hebben serieus gelachen.
's Avonds stond er nog eens een niet-bob avondje op 't programma. Eerst met Cabuske en Eva naar jeugdhuis Joke geweest. Na een tijdje is de Witte ons daar komen vervoegen. Daarna ging het richting "Bia"... daar trok het echter op ni veel en we zijn 't daar redelijk snel afgebold. Cabuske en Eva gingen ineens naar huis, maar... de Witte en Rafke zijn nog effe richting "Copa" gereden... hehe. Daar was 't alweer vollen ambiance. Aangename ontmoeting met een knappe blondine (Sitra noemt ze, denk ik... 'k heb altijd problemen met hare naam). 'k Ben er ooit eens in een zatte bui na een match van den Beerschot tegen begonnen en sindsdien is ze altijd keivriendelijk tegen mij als we elkaar ergens tegenkomen. Ze zag er zaterdag alweer stralend uit ;-)
Enfin, redelijk laat (of vroeg) in mijn bedstee gekropen en rond een uur of half 2 opgestaan. Snel ontbeten en dan "out of the blue" ging de deurbel. 't Was Bobchitecht, ne goeie maat die ik de laatste 2 jaren veel te weinig zie... (ligt voornamelijk aan mezelf). Enfin, we hebben wa bijgeklapt en een jeneverke gedronken. Daarna was 't werken geblazen. 'k Moet tegen volgende week dinsdag nen demo klaarhebben, maar vermits ik aanstaande zaterdag nog eens richting Toronto trek, was 't afgelopen weekend mijn laatste kans. Enfin, 't ging redelijk goed vooruit en de "set up" is klaar. Voor de documentatie had ik echter "gene zak goesting", dus dat zal voor later deze week zijn. Vóór vrijdag dus... want dan hebben we 's avonds onze nieuwjaarsreceptie. Ni te veel drinken, want de volgenden dag een serieuze reis voor de boeg :-S

1 opmerking:

Anoniem zei

Bia was idd gene vette... Maar we gaan er nog is een goei lap op geven als ge terug zijt van Toronto ;-)