dinsdag, januari 24, 2006

stress???

Jawadde... op 5 minuten van perfectly relaxed naar hyper stressed. Ne mens kan soms wa meemaken. 'k Zat hier op mijn gemakske alle puntjes van mijn lijstje af te werken, toen Giorgio "plots" vroeg om eens mee te kijken naar een "probleemke" van Engeland. Woehoe... tot mijn grote spijt ontdekte ik dat het een tamelijk groot probleem is (en zelfs dat is nog een understatement). Tegelijkertijd zitten we nog met een ander zowaar nog groter probleem dat momenteel bij "de mannen van Walldorf" zit (met de hoogste prioriteit) en was er ondertussen nog een ander probleem via via binnengekomen ook. Tot overmaat van ramp werd ik verondersteld nog deel te nemen aan de wekelijkse conference call en dit terwijl ik met mijn "held" (WimV) aan de lijn hing om het derde vernoemd probleem op te lossen (Wim, uw voorstel werkt... thanks again!).
Nu, 10 minuutjes nà die fameuze conference call, lijkt de rust weergekeerd :-) Schitterend. 'k Had het daar vanmiddag nog over met onzen "jogger" (GeertV). Coole meeting trouwens (thanks, mate) én, voor 't geval Ilse zou komen piepen, hij houdt zich aan de regels!!! Ilse, wij moeten precies ook eens klappen :-)
Allé, nu ff tegen alle regels in iets "forceren" onder een ander userid... sssst, ni verder vertellen, hé.

Geen opmerkingen: