donderdag, januari 26, 2006

Goesting of geen goesting... da's de vraag!

Hoewel ik quasi constant me een broekske vol goesting zit, heb ik al een paar dagen geen goesting (om te werken welteverstaan). De problemen beginnen zich fameus op te stapelen en vermits wij aan het eind van de ketting zitten, zijn wij altijd 't zwarte schaap. Persoonlijk heb ik me daar al over gezet, maar de collega's hier op 't project hebben het daar veel moeilijker mee. Desalniettemin, krijg ik de "wubbes" van problemen waaraan ik zelf niets kan of mag (meestal zitten we in 't laatste geval) doen.
Anyway, gisteren heeft Juju gewonnen van Sharapova. Weet ge waar die woont? Ik wel... 'k heb zelfs al met één van haar Russische vriendinnen aldaar "een klapke" gedaan. Chique dinges! Maria woont in een buurtje waar ik heel goed zou aarden. 'k Was trouwens van plan om te verhuizen... maar dat blijkt niet zo gemakkelijk als ik dacht. Bummer! Maar als ik aan Sharapova denk, dan krijg ik terug goesting (ni om te werken welteverstaan) :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hierse...onzen Magic Raf..
onzen BW dude die precies vanalles is aan t meemaken waarvan ik toch wel ne keer peins da t wel es de moeite zou kunnen zijn.

zeg, als ge die vriendin van sharapova weet wonen en kent (via babbelke, dan moet zo'ne dude gelijk u toch ook bij Sharapova kunnen geraken...enfin...ze verkeert nu wel al geloof ik, maar desalniettemin is ze een mooie basis om weer andere contacten te leggen...Zeg, wa vangt ge trouwens aan in Canada?
damn, zo vrijgezel zijn heeft blijkbaar toch ook z'n voordelen...hoewel ik van mijn vriendin toch ook voor 1/2 jaar naar bangkok mocht gaan voor t werk. Is er helaas ni van gekomen, maar soit..

groetjes
Davy aka Drago